vrijdag 8 november 2013

PVS 31 - Verbindingen tussen afzonderlijke natuurgebieden in Nederland

Opdracht: voor de animatiefilm moet je altijd eerst characters bedenken. Hoe zal zij eruit gaan zien? Wat dragen ze? Wat voor karaters zijn ze? Gemeen, lief, wreed, of rustig? En hoe ziet het omgeving eruit?
Ik kreeg de opdracht om drie titels te kiezen; eentje over de aliens, de andere over de vos en raaf, en de laatste over natuurgebieden in Nederland.
Eigenlijk bijna iedereen koos voor de eerste twee. Daarom koos ik voor de laatste; natuurgebied in Nederland! Gedurende weken dat ik aan deze opdracht werkte, merkte ik wel dat het best wel lastig is!

Ik kreeg ook wat omschrijvingen en verhalen over deze onderwerp. Zodra ik het verhaal las, kreeg ik al beelden voor zich van hoe de characters eruit zien en waar het verhaal zich afspeelt.
Ik begon eerst met schetsen van drie characters; Brent, Lucia en Sophie en hieronder zie je de resultaten.
Gezichtsuitdrukkingen
Aanzichten Brent



Lucia's verschillende kapsels
Houding + kleding


Gezichtsuitdrukkingen

       




Moodboard Lucia





Moodboard Brent






Moodboard Sophie
Moodboard omgeving + voertuig














Brent




Lucia




Sophie




Logo´s





Voertuig



Drie omgevingen





Paronama



Storyboard




Affiche van de film







Geen opmerkingen:

Een reactie posten